Endelig kan vi samles til et fysisk årsmøte igjen!

Årsmøtet for ACSOW avholdes i Roskilde, Danmark, fredag den 27. mai.

Sted:  Comwell Hotel Roskilde. Her har vi også reservert en del rom for deltakere på årsmøtet, fra torsdag til lørdag. Ta direkte kontakt med hotellet for bestilling av overnatting.

Tidspunkt: Fredag 27. mai, fra klokken 9 – 11. Etter det formelle årsmøtet er ferdig, har vi invitert Dr. Nick Naumov fra University of Northampton til å holde et foredrag for oss. Naumov har hatt ansvaret for å evaluere oss og statusen vår som europeisk kulturvei, og vi ser frem til å høre hans konklusjoner, refleksjoner og tilbakemeldinger. Vi avslutter med felles lunsj kl 12.30.

Stemmerett på årsmøtet: Betalt medlemskontingent gir stemmerett på årsmøtet. Faktura sendes ut i mars måned. Nye medlemmer som ønsker å bli en del av ACSOW, må melde seg inn i god tid før møtet. Innmeldingsskjema finnes her: Medlemskap

Valg: Fem av plassene i styret er på valg i år. Valgkomiteen ønsker innspill til nye kandidater innen 1. mai, se egen nyhetssak om valget her: link kommer.

Sakspapirer: Offisiell innkalling sendes alle medlemmer én måned før møtet. Sakspapirene sendes ut en uke før møtet.

Delta digitalt? Det blir også mulig å delta digitalt, for medlemmer som foretrekker det.

Velkommen på årsmøte!

Spørsmål? Ta kontakt med ACSOW på post@acsow.org